سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سررسید1400

انواع سررسید و ویژگی های اصلی آنها

در تولید سررسید و یا سالنامه ها سعی می شود تا آنها را در اندازه های استانداردی روانه بازار کنند و البته علت این کار نیز مشخص هست تا بتوانند در مصرف کاغذ صرفه جویی کنند. به طور کلی انواع این محصولات و البته سررسید 1400 نیز در چهار اندازه تولید می شوند: جیبی، پالتویی، رحلی، رقعی.

از دیگر ویژگی های کاربردی انواع سررسید و تقویم می توان به اطلاعاتی همچون انواع نقشه های جهان، مترو، شهرهای بزرگ دنیا و به عنوان مثال نقشه تهران، ساعت های رسمی و بین المللی، کد و شماره تلفن های داخلی و خارجی و البته تلفن های ضروری اشاره کرد. ناگفته نماند این روزها، این محصولات از طراحی های زیبا و بسیار شکیل نیز بهره مند هستند که به عنوان مثال می توان به جلدهای زیبا و طراحی داخلی صفحات اشاره کرد. در ادامه بیشتر در مورد ویژگی های این محصولات صحبت خواهیم کرد.

سررسید چیست

تقسیم بندی انواع سررسید بر اساس نوع جلد

بسیاری از مشتریان ما همواره دلیل علاقمندی خود به تقویم و سررسید های سالنامه پاسارگاد را با دوام بون نوع جلد آنها اعلام کرده اند. برخی از افراد از سالنامه ها به عنوان دفتری برای ورود اطلاعات مهم خود استفاده می کنند که این موضوع اهمیت دوام و سالم ماندن آنها را دو چندان می کند. از این رو می توان به طور خلاصه انواع جلد سررسید و سالنامه ها به بخش های زیر تقسیم کرد:

سررسید چرمی از شیک ترین ها

در تولید سررسید و تقویم های چرمی مهم ترین ویژگی، نوع چرم است که استفاده از آن بستگی بسیاری به هزینه تمام شده سررسید و کیفیت آن بستگی خواهد داشت. در این خصوص سررسید چرمی تولید گروه سالنامه پاسارگاد ضمن تضمین کیفیت با قیمت مناسب تولید و به فروش می رسد.

ترمو

سررسید ترمو از نوعی چرم مصنوعی تولید می شود که بسیار زیبا و لطیف است. با کیفیت ترین نوع چرم های ترمو مربوط به کشور های فرانسه، سوییس و ایتالیاست.

سلفونی

اگر در تهیه جلدهای یک سررسید، از برگه گلاسه ای استفاده شود که دور آن روکشی از سلفون کشیده شود، به این محصول سررسید سلفونی می گویند که می توانند مات و یا براق باشند.

چاپ سررسید اختصاصی در شرکت سالنامه پاسارگاد

و اما سررسید اختصاصی که از جمله پر مخاطب ترین انواع سالنامه به شمار می رود چرا که شما می توانید این محصولات را مطابق با میل خود در تیراژ مور نظر برای شرکت و یا هدیه تهیه کنید. جهت سفارش انواع سررسید اختصاصی کافی است با ما تماس بگیرید.

اگر سوالی در مورد مقاله “سررسید چیست” دارید کافی است ز طریق کامنت های وب سایت با ما در ارتباط باشید.